Final av goodiebagtävlingen hos Mitt nya liv




Mitt nya liv har haft en stor goodiebagtävling, med massor av fina vinster och många vinnare. Som om det inte vore nog så kör hon nu en storslagen FINAL och självklart vill jag vara med i den.
Surfa in här och kika du med, det finns 10 olika FINALPAKET och jag fastnade för paketet här ovan, nr 9. jag gillar blandningen på produkterna i paketet. Många olika skönhetsprodukter som jag uppskattar mycket, ett ljuvligt doftljus, sånt som jag uppskattar för att skämma bort mig själv och andra med.
Också många fina saker som kan bli julklappar & födelsedagspresenter och små överraskningar  "bara för att".
Paket nr 9 innehåller allt detta:

1. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr

2. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr
3. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr
4. BodySplash. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 159 kr
5. Handduk. Sponsor: Annaivan.se Värde 69 kr
6. 15 mintes face mask. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr
7. Skallra. Sponsor: Ekoleko. Värde 89 kr
8. Presentkort 250 kr. Sponsor: Kalaslagret. Värde 250 kr
9. Milano Armband läder. Sponsor: Hedbergs Guld. Värde 340 kr
10. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr
11. Minymo. Byxa+Body. Sponsor: Cutiepie. Värde 189 kr
12. Valfri Mössa. Sponsor: ApelsinGredelin. Värde 300 kr
13. Schampo. Sponsor: Vedalila. Värde 79 kr
14. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr
15. 3 stycken Hjärtformar i Porslin. Sponsor: Sofias Hus. Värde 199 kr
16. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr
17. Max Green Balsam. Sponsor: Clearlife. Värde 179 kr
18. Din bästa kokbok på nätet, gratis uppgradering "Complete" tillgång till hela portalen samt två digitala kokböcker för nerladdning. Sponsor: GodareMat Värde: 180 kr
19. Doftljus. Sponsor: Goddesign. Värde 35 kr
20. Badsalt & Badskum. Sponsor: Gunry. Värde 80 kr
21. SkyTurtle. Sponsor: Prylgalaxen. Värde 199 kr
22. Prinsessan Leia Dräkt för hunden. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 149 kr
23. Skallra. Sponsor: Blinko Toys. Värde 50 kr

Total Summa: 3356 kr
Tävlingen avslutas den 31/10

 



Kommentarer
Anonym

Alla länkar måste ju fungera för att du ska vara kvalificerad. Från nr 16-22 finns inga länkar.

2011-10-20 @ 22:05:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0