Julen

Hittad en julutmaning hos Lillpiga som jag gärna hoppar på :-)

Pepparkakor - Lussebullar - Jag kan egentligen
inte välja. bägge är lika goda. Fast är pepparkakorna lika goda som de jag fick av J igår som hon bakat så vinner pepparkakorna. Dom blir heller aldrig torra.

Skumtomtar - Knäck

Ischoklad - Marsipan

Köttbullar - Prinskorvar

Julkorv - Julskinka - Min absoluta favorit på julbordet :-)

Lax - Sill - men den ska vara gravad :-)

Revbensspjäll - Janssons Frestelse - mammas Jansson är mums :-)

Paradis - Aladdin - Helst ingetdera eftersom jag kan äta/tål typ 2 sorter i varje ;-( 

Rullsylta - Pastej

Glögg - Julmust

Rödbetssallad - Dopp i grytan - Lätt val, jag kan inte med dopp i grytan.

Ris a lá malta - Risgrynsgröt - Med kanel, socker & mjölk :-)

Äppelmos - Senap

Hemma - Borta - Både och :-)

Utomlands - Sverige

Ge
- Få - Det är hur roligt som helst att fnula ut vad man ska ge för julklappar :-)

Myseriet på Greveholm - Dieselråttor &  Sjömansmöss - Ingetdera, jag har inte sett någon av dem. Jag gillade Lillstrumpa & Syster Yster och Julklul med Staffan och Bengt bäst.

Chokladkalender - Paketkalender - Det ÄR roligt att öppna paket :-)

Plastgran - Äkta - Jag vill att det ska lukta gran för det är jul för mig.

Arne Weise - Ernst - Jag vill ha förnyelse.


Hoppa på och tala om hur du vill ha din jul! Tala gärna om var du hittade utmaningen med. :)




Kommentarer
Lisa



Jag har en tävling i min blogg om du vill vara med på den. Man kan vinna valfria kläder från Katvig av ett värde på 200 kr.



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/11/vinn-klader-fran-milk.html



Ha en fin dag!

2010-11-11 @ 10:36:46
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
♥ L A I L A ♥

kul lista =)

2010-11-22 @ 13:38:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0