Tjejsnack är tillbaka

Kul :-)

Tjejsnack #1

1. Vad är det bästa med våren?
Ljuset, värmen, naturen vaknar till liv och allt känns så mycket lättare när man slipper bylta på sig mängder av kläder när man ska gå ut. Jag älskar våren & sommaren :-)

2. Vad är det sämsta med våren?
Finns det något som inte är bra med våren? Nej, inte vad jag kan komma på.

3. Har du/vill du köpa nya vårkläder, vad?
Jadå, det har jag gjort. Tights i olika längder, en kjol, en skjorta, nya capribyxor & nya toppar.

4. Har du sett några vårtecken än, vad?
Ja, nu är det ju redan sommar när jag svarar på detta. Men jag har sett en hel del vårtecken i år.

5. Brukar du göra nåt speciellt på våren, vad?
Ta fram cykeln, skura av balkongen, plantera blommor på balkongen, tvätta och stuva undan vinterkläderna.

Här hittar du tjejsnack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0