Tjejsnack #7

Fåfänga

1. Hur ofta klipper du dig?
Lite för sällan eftersom jag har ganska långt hår och ofta har det uppsatt så glömmer jag liksom bort att jag ska klippa mig och en dag ser det bara för slitet ut och då klipper jag mig. :-)

2. Hur ser dina naglar ut?
Just nu är dom ganska långa, filade men omålade.

3. Hur ofta använder du make up?
Jag använder mascara varje dag, ögonskugga, läppglans och rouge nästan varje dag. Underlag och puder och läppstift när jag klär upp mig.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
När jag behöver något, varannan månad köper jag nog något.

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
Inte så länge, fem-tio minuter kanske.

Här hittar du tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0