Tjejsnack #4

Datorn


1. Finns du med på Facebook?
Nej.

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
I bloggform har jag funnits sen Mars 2006 och innan dess hade jag en hemsida i ett par år som med tiden blev lite lätt bortglömd av mig, jag trivs bättre med bloggen :-)

3. Vad har du för startsida/sidor?
Min bredbandsleverantörs sida, kul va :-)

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
En bild som fanns i datorn, Österlen heter den.

5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
Det varierar, en del dagar kan jag sitta lääänge och maila, läsa tidningar, forumsurfa osv. Andra dagar känner jag inte för att göra så mycket, då kanske jag nöjer mig med att kolla mailen.

Här hittar du tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0