2008

En lista snodd från Creamaria

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på nya ställen som jag aldrig varit förut, Gävle & Furuviks djurpark tex.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig några nyårslöften. Men jag hoppas såklart att det kommande året ska bli bra.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :-)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige :-)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
2009 ska bli mitt år, det ska bli bra och jag hoppas få må bra.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Vissa datum kommer jag såklart att lägga på minnet, som när min vän blev mamma igen & när jag fick ett till kusinbarn :-)

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag kan inte kalla 2008 för ett framgångsrikt år.

9. Största misstaget?
Säger som Creamaria:
Jag? Misstag?! :mrgreen:

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jodå

11. Bästa köpet?
Förutom diverse roliga pysselsaker får jag väl säga min bärbara dvd. Outstanding när man är ute och far :-)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, diverse räkningar också jag la väl möjligtvis en och annan krona på pyssel också. :-)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att det föddes nya barn i min bekantskapskrets och att jag och A-M blev så goda vänner :-)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ehh, hela Brolles nyaste skiva. Den är nästan sönderspelad...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
-

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-

18. Hur tillbringar du julen?
Med mina nära & kära.

19. Blev du kär i år?
 Nej

20. Hur många one night stands?
Noll

21. Favoritprogram på TV?
Sjukhuset & Cityakuten

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har läst flera böcker tex Camilla Läckbergs nyaste var ju bra.

24. Största musikaliska upptäckten?
Gunilla Backman har jag lyssnat på mer och mer och uppskattar musiken och rösten mycket.

25. Något du önskade dig och fick?
En Soda-streamer i julklapp. Jag har velat ha en ända sedan 1980-talet =)

26. Något du önskade dig men inte fick?
-

27. Årets bästa film?
Mamma Mia

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt tårta med A-M och mina nära och kära. Öppnade paket och hade det bra.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Rosa pantern?!

31. Vad fick dig att må bra?
-

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

-

34. De bästa nya människorna du träffade?
A-M!

35. Något du åstadkommit du varit extra nöjd med i år?
Smycken jag gjort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0