Utmanad

Jag har blivit utmanad av Creamaria att svara på dessa frågor

Fråga 1: Vilken mat äter du ofta?
Helt vanlig mat, Älskar pasta så det blir det ganska ofta.

Fråga 2:  När du är på kalas, är det du som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Kan nog vara både och, beror på situationen.

Fråga 3: Var sitter du helst när du bloggar?
Helst & helst, jag är ju fjättrad vid min stationära dator i vardagsrummet så det är inte så mycket att välja på :-) Men jag trivs bra där.

Fråga 4: Köper du ofta trisslotter?
Det händer då och då.

Fråga 5: I vilken stad eller land har du haft den bästa semestern?
Mallorca :-) Varmt & underbart.

Fråga 6: Vilken TV-kanal tittar du helst på?
Tv3

Jaha, så ska jag utmana fyra personer, det får bli Monica, Jenny, Annie & Annelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0