Tjejsnack vecka 11

Vecka 11/08
Våren
  • Vad är ett riktigt bra vårtecken?
    Tussilago & blåsippor :-)
  • Känner du av våren på något speciellt sätt, hur?
    Ja, jag tycker att allt känns lättare, bara det att slippa bylta på sig för att gå ut - underbart!
  • Har du sett någon vårblomma än, vilken?
    Nej.
  • Vad är det sämsta med våren?
    Det finns inget dåligt med våren tycker jag. Möjligen att den ofta blir så kort.
  • Vad är det bästa med våren?
    Doften av blöt jord, asfalten kommer fram, gatorna sopas, man kan ta fram cykeln, man kan ha lågskor, blommor & blad, sol, ljus, jag kan fortsätta i en evighet men jag stoppar här:-)


    Här hittar du tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0