Nya smycken

Jag har gjort några nya smycken också :-)
Bolahalsband
Ett Bola-halsband som jag gjort till en gravid kompis, längst ner sitter en harmonikula som pinglar lite och det
hör babyn och blir lugn av ljudet, babyn kommer även att känna igen ljudet när h*n kommer ut :-)
Ungefär från mitten av graviditeten när babyns hörsel är utvecklad så hör h*n ljudet :)
Ofta ser man dessa halsband med "bara" kulan i en läderrem men det tyckte jag var lite tråkigt,
så jag gjorde det med kedja och pärlor & ett hänge som jag tycker passar min kompis bra.
När hon har halsbandet på sig så ligger kulan mot magen!

Lilamemoryarmband
Ett lila armband trätt på memorywire, snäckskal, lila sötvattensblister med AB-lyster,
pärlhattar, glaspärlor, hängen.


Halsband Lila
Mera lila :-) Halsband med snäckskal, glaspärlor, sötvattenspärlor.

Jag tränar fortfarande på att fotografera med min nya kamera så ni får ha överseende med att bilderna inte är perfekta.



Kommentarer
Annelie

Superfina smycken vännen!! Tack så mycket för awarden, får se om jag orkar lägga upp den på hemsidan snart.
Kram Annelie

2008-02-08 @ 13:06:28
URL: http://annelie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0