Rolig lista

Som jag hittat hos Creamaria

Svar utifrån telefonboken (i din mobil)


Har du pussat nr. 2? Nej.

Vad har du för relation med nr. 20? Det är en trevlig tjejkompis.

När ska du träffa nr. 30? Jag har "bara" 29 nummer inlagda.

Är nr. 18 söt? Nej

Vad var ditt första intryck av nr. 13? Det kommer jag inte ihåg, jag var så liten när jag fick det första intrycket av dem. Men jag gissar att dom gjorde ett gott första intryck. Det är mina föräldrar :-)

Gillar du nr. 14? Ja :-)

Har du träffat nr. 3 den senaste månaden? Nej, det är över en månad sedan och det är trist men vi ska nog snart ses hoppas jag.

När ska du träffa nr. 26 nästa gång? Snart hoppas jag.

Är du nära vän med nr 23? Ja, det är ju mamma :-)

Har du gått på bio med nr. 4? Nej, men jag fick ett erbjudande av henne att följa med på Sex and the city filmen så svaret hade kunnat varit ja om jag hade kunnat följa med då.

Skulle du kunna gå ut med nr 35? Finns ingen nr 35

Vad pratar du och nr. 5 oftast om? Allt möjligt.

Skulle du kunna ge nr. 9 en kram? Ja, väldigt gärna, hon är en god vän som bor alldeles för långt bort.

Vad har du och nr. 24 för relation? Det är min bästaste vän som nyss flyttat alldeles för långt bort *saknar*.


Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Det skulle vara kul att ses.


Vad är det bästa med nr. 8? Nummer åtta och nummer nio är samma person och det bästa med henne är att hon är så snäll & trevlig.

Brukar du och nummer 16 träffas? Ja, någon gång om året sådär :-)



 



Kommentarer
ANNAANNA

haha! vilken fin rosa blogg DU har.



Jag knycker din mobilfrågelista och svarar på den i min blogg.

2008-08-19 @ 15:35:25
URL: http://wonderings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0