Tjejsnack vecka 13+14

Frågorna kommer från
http://fridasfoton.zoomin.se  

V 14. Vad gör du när du är:

- Arg?
Muttrar för mig själv och/eller pratar om det.


- Ledsen?
Det är olika.


- Nedstämd?
Det är jag ganska ofta, de dagarna är jag mindre aktiv, mindre glad men jag gör väl samma saker som alla andra dagar, det går lite långsammare bara.


- Glad?
Studsar fram :-) Livet känns enklare, det är enklare att existera.


- Nykär?
Det klassiska, har svårt att äta, svårt att tänka på så mycket annat än föremålet för ens känslor :-)


V. 13 Ordspråk:

- Sämsta ordspråket?
Svårt, hittade ett av Herr G.Bush som jag inte gillar;
Vapen dödar inte människor, Vapen produceras i syfte att göra det möjligt för människor att använda dem till att döda människor
.


- Bästa ordspråket?
Jag gillar vad Nalle Puh har att säga, han är klok :-)
Ingen kan vara nere med en ballong!
eller
Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre
eller
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat


- Ditt egna påhittade ordspråk?
Har Inget


- Bäst sagda av ett barn?
Kommer inte på något just nu.


- Ordspråk du lever efter?
Jag lever inte efter något ordspråk ;-)

Tjejsnack hittar du här


Kommentarer
Charlotte

Nu är det ny tävling hos mig: Välj din kom-i-vårform-vinst! Hoppas du vill vara med. Trevlig helg!

2008-04-04 @ 16:21:32
URL: http://www.charlotte.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0