Tjejsnack vecka 36

I bakgrunden
  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Min bredbandsleverantörs, därför att jag varit för lat för att ändra startsida.
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
    Just nu har jag en lila blomma.
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Jag har en bild på palmer som jag tog på Mallorca, den har jag därför att den får mig att tänka på sommaren.
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Grannhuset & träd.
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    Datorfläktens tysta susande & mitt eget smattrande på tangenterna, i övrigt är det tyst.

Här hittar du tjejsnack: http://mlilja.net/tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0