Mycket att göra

Till er som kanske tycker det var längesedan jag la upp några nya bilder på smycken på bloggen, det är en korrekt iakttagelse. Det kommer! Jag har lite mycket att göra just nu, med mina mått mätt, men det lugnar nog ner sig.
Den här veckan har det "bara" blivit några änglaörhängen gjorda framför tv:n.
Sen har jag ingen plats i mina pärllådor för att sortera in nyinköpta pärlor, ett välkänt fenomen bland oss pärlare är att platsen aldrig räcker till, pärlinnehavet växer & likaså behovet av nya lådor. Jag ska införskaffa nya lådor snarast.
& inte nog med att platsen i lådorna tryter, platsen för lådorna tryter också, men nu har jag baxat bort ett gammalt uppslagsverk som stått & tagit plats i pärlhyllan, trots att jag aldrig bläddrar i det, så nu finns ett hyllplan till för lådorna, men när det är fullt är hyllan full =)
Vad som ska ske då får bli ett senare problem.
Ska tillverka lite smycken också så blir det lite plats över i några lådor :-)
Må så gott!
/Space


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0