Tjejsnack vecka 46

Vecka 46
Sömn Ämnet kommer från Sirpa
  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
    Ja, jag sover bra när jag väl somnat. Om jag inte kan sova kliver jag upp och gör något annat, läser en bok eller tar ett glas mjölk & en banan kanske.
  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
    Det varierar.
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
    Jag går och lägger mig sent och kliver upp senare än "9-5 människorna"
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
    Snarka kan jag säkert göra ibland, pratar i sömnen vet jag att jag gör eller gjorde iaf förut.
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
    Japp, jag sover själv och trivs bra med det,

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0