Jag snodde denna lista

Från Creamaria

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:  Helt okej
Favoritgodis: Skumkantareller
Är det nåt du absolut inte äter: Grisfötter & fläsklägg.
Kläder just nu: Grön top & rosa mysbyxor.
Musik just nu: Ingen alls.
Vad sa du senast: Hej då, till mina föräldrar.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Början på 1900-talet för att lära känna mina döda släktningar.
Sommarplaner: Inte så många än så länge.
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Både och fast inte samtidigt.
Längd och vikt: 1,62 & *hemligt*
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Sol & värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Tändstickor, kikare & tält.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Solklar nattmänniska.
Sparare eller slösare: Både och.
Vem är viktigast för dig: Hela min familj.
Bästa film: Jag tycker oftast att den jag senast såg är bäst, så just nu är det väl "se upp för dårarna"
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner:  Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, jag försöker att vara det.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor, och blir det några barn är jag tacksam för de jag får.
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja, under fötterna.
Snarkar du?: Vet inte, lite kanske.
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten:  Myggor, dom är inte äckliga men sjukt irriterande.
Största svaghet: Pärl/pysselshopping.
Det här är jag bra på: Svenska språket, stavning, att designa & tillverka smycken.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Vet inte.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Båda är goda.
Skriver du dagbok? Ja
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej, det tror jag inte.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt hem är välstädat. Jag trivs bäst då.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, aldrig i livet.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Ärlig, snäll, mysig
Hur många syskon har du? Ett
Vad är du mest rädd för? Att mina nära och kära ska råka ut för något.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nej, inte så ofta.
Gillar du att sjunga? Tja, jag trallar nog för mig själv här hemma ibland, när ingen hör!
Anser du att du är stark? Ja, mentalt men inte fysiskt.
Brukar du sola? Ja, men bara i solen, inte i solarium.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej. .
Använder du knark? Absolut inte. Har aldrig testat och kommer aldrig att göra det.
Kaffe, te eller inget? Kaffe.
Har du en besatthet? Ja, pärlor :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0