Tjejsnck vecka 20

Hur mycket man är du?
(Veckans frågor kommer från Pernilla)

· Byter du glödlampa om det går en?
Ja självklart. Jag tycker iofs inte att det är speciellt manligt att byta glödlampor!

· Tankar du bilen?
Nej, det gör jag inte eftersom jag inte har någon bil.

· Vet du vad man gör om en propp går?
Ja! Bra kvinna reder sig själv :-) 

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Det brukar jag med varm hand överlåta till min far men jag skulle säkert klara det om jag satte mig ner och läste i  tv:ns instruktionsbok, men jag och tjocka instruktionsböcker går inte så bra ihop.
Däremot är jag superbra på att programmera videon :-)

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Jajemen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0