Tjejsnack vecka 21

Veckans frågor

Träning
(Veckans frågor kommer från Jenny)

· Varför tränar du?
Nu händer det inte särskilt ofta att jag tränar (förutom sjukgymnastiken) men när jag gör det gör jag det för att få bättre kondition och för att gå ner i vikt.

· Hur ofta tränar du?
Pass

· Vad brukar du träna?
Powerwalks och vanliga promenader.

· Finns det något negativt med träning?
Ja, det gör ont att träna ibland, man får träningsvärk, det är jobbigt, man blir flåsig osv osv. Ni märker att träning inte är mitt största intresse.

· Finns det något positivt med träning
Att man går ihop i midjan ganska snabbt, att man får bättre kondis och om man tränar ute får man frisk luft.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0