Måndag

Men en trevlig sådan :-)
Dels kommer det post & det är ju alltid skoj att se vad som dimper ner, det kan vara allt ifrån ett tjockt brev med decos till någon rolig vinst...=)

Jag har varit ute och lunchat med M idag, vi åt kräftstjärtsallad *mums* & billigt blev det också eftersom hon hade en kupong så vi åt två till priset av en och eftersom vi delade på det blev det riktigt billigt. sen kikade vi runt lite i affärer, jag handlade några smågrejer som jag behövde.
Nu ska jag strax sätta igång att steka tunnpannkaka till middagen!
Ha det gott
/Space


Kommentarer
Annelie

Hej vännen! Du har blivit utmanad på min hemsida/blogg :) Kram Annelie

2007-05-08 @ 15:51:44
URL: http://annelie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0