Tjejsnack vecka 13

Din handväska
(Veckans frågor kommer från Elin)

·Anser du att du behöver använda handväska?
Oja, jag har ju mitt liv i den!

·Vad har du i din handväska just nu?
Just precis nu är den tom eftersom jag packade ur den när jag kom hem förut.

·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Tuggummi, läppglans/cerat, almanacka + penna, tamponger, nycklar, så ospännande är min handväska :-)

·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Ingenting, eller ja, i rent överlevnadssyfte klarar man sig utan det mesta utom kanske pengar, men det jag har i min handväska är helt nödvändigt för mitt dagliga liv :-)

·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Ska jag bara till affären och handla lämnar jag handväskan hemma och tar bara med mig plånboken. Annars är nog handväskan med mest överallt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0