Tjejsnack vecka 11

Tant eller fjortis

(Veckans frågor kommer från Madde)

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Framför tv.n

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Hemmafest

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Ibland vill jag ha helt tyst, ibland vill jag lyssna på låg volym & ibland på hög (när jag städar).

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Jag har ju ingen frisyr, mitt hår är rakt och platt så mössan åker på om det börjar närma sig -7

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Sooooovmorgon, helst en riktigt lång!

Antar att jag kvalar in under kategorin tant,  det var väntat och inte så förvånande.
Eftersom alternativet var fjortis så känns det helt okej att vara tant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0