Tjejsnack vecka 26

 

Vecka 26
Glädje

  • Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
    Vi firade en lugn & trevlig midsommar med god mat, att få vara lediga tillsammans i flera dagar var det roligaste.

  • Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
    Jag mår väldigt bra av att göra smycken & pärla, även av att göra decos & kort.
    & självklart mitt tävlande & kanske framförallt vinnande ;-)

  • Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
    Jag gjorde sjukt god rabarberpaj & bjöd mamma på förra veckan.

  • Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
    Det händer olika saker hela tiden, både bra och dåliga. Jag försöker ta vara på de bra dagarna, de bra stunderna. Att resa är något jag tycker om och något av det bästa jag gjort & gör!

  • Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
    SOMMAREN - som ju bara har börjat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0