Tjejsnack vecka 24

Frågor vecka 24

Fotografering
  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
    Ja, jag har en gammal hederlig analog kamera med filmrulle i :-)
  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
    Ja, jag har en mobilkamera och jag använder den då och då mest på kul, fotade palmer på semestern att ha som skrivbordsunderlägg i telefonen.
  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
    Ja, jag gillar att fotografera, det blir mest på semestern, resor, jul och så.
  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
    Jodå, det gillar jag, på semesterbilder och så.
  • Vad fotograferade du senast
    Jag fotograferade senast på Mallorca, blommor tror jag det var.

Här hittar du Tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0