Frågesport

Hittade lite kul frågor hos Lilla Anna som jag tänkte svara på:

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag kollade nog inte i spegeln imorse, jag brukar kisa rätt bra på morgnarna.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- I plånboken har jag kanske 70 kronor just nu.

3. Vilket ord rimmar på ?test??
- FEST

4. Favoritplanet?
-Boeing säger jag, jag ÄLSKAR att flyga.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Det är säkert mamma :-)

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- Den jag har just nu heter Brandbil & alltid retar den någon =) Det tjuter rätt högt.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Bh & en rosa/gul top med en svart palm på.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
- Svår fråga, det gör jag säkert ibland.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- Har bara sockar på mig just nu.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
-Ett ljust rum med persiennerna nerdragna med vinklade. Annars bleks allt härinne eftersom solen strålat idag. Har lampan tänd vid datorn & i taket med.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Surfade på Internet eller pysslade, kommer inte riktigt ihåg.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- "Jag ger dig 100 änglar för att ta hand om dig. Ge dom till 9 vänner inklusive mig & du får goda nyheter inom 10 min. Kram!"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
-I el Stockholmo antagligen. Så det är en liiiiten bit dit!

14. Vilket uttryck använder du mest?
- Jag vet inte vilket uttryck jag använder oftast.

15. Till vem sa du ?jag älskar dig? senast?
- Till Mamma

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- En svart pudel som jag avgudar! Men jag rör henne inte så mycket pga min allergi.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Koffein

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Jag har varit duktig idag och lämnat in den enda rullen som låg hemma och väntade, ja, jag är förvånad själv faktiskt.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
- Barndomen, innan jag började skolan. Fast det finns ju vissa/många fördelar med att vara vuxen också och det blir både lättare och svårare att vara vuxen.

20. Din värsta fiende?
- Jag hoppas att jag inte har någon sådan.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- En stor lila blomma, en exempelbild från datorn.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
- Hej då.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- Svårt, men en miljon dollar skulle helt klart underlätta så jag kör på det.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Familj, släkt & vänner som jag iofs alltid tycker extra mycket om.

25. Senaste låten du lyssnade på?
- Med ögon känsliga för grönt, Gunilla Backman.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0