Tjejsnack vecka 5

Film
· Senaste film du såg?
Göta Kanal 2 - den var väldigt rolig!

· Bästa film du sett?
Svårt, jag har sett så många bra, Så som i himmelen var väldigt bra, Bridget Jones är bra, Wallanderfilmerna med Lassgård är bra!

· Sämsta film du sett?
Enter the dragon

· Nämn en film du kan se 100 gånger om.
Jag vill gärna se filmer jag aldrig sett när jag väljer vad jag ska titta på, alla inspelade filmer jag sparat tittar jag inte på så ofta, samtidigt som man upptäcker nya saker varje gång man ser om en film.

· Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av
film föredrar du? 
Romantik, drama & thriller, vad jag ser beror på humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0