Tjejsnack vecka 51 och 52

Vecka 52
Nyår

  • Var och med vilka ska du fira nyår?
    Vet ej.
  • Har du några nyårslöften, vad?
    Nope.
  • Vad är det bästa som hänt år 2007?
    Det är för personligt för att jag ska tala om det här.
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007?
    Den svenska sommarens väder.
  • Vad förväntar du dig av år 2008
    Att det blir ett riktigt bra år!


Vecka 51
Julen

  • Var och med vilka ska du fira jul?
    Med de jag brukar fira med.
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
    Nja, jag har inte köpt så många. Någon/några till var och en.
  • Vad önskar du dig i julklapp?
    Jill Johnsons nya CD-skiva och lakan. Låter rätt anspråkslöst men jag behöver inget speciellt och den efterlängtade digitalkameran har jag ju redan fått.
  • Vad betyder julen för dig?
    Massor :-)
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
    Kolla här under så får du se en bild på skapelsen. Jag tog in den idag, den är av plast och skitful, ska köpa en ny nästa år. Men den är snyggare klädd, lila & silvirga kulor, lila toppstjärna & lila glitter. *me like lila*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0