Tjejsnack vecka 35

 

Vecka 35
Musik

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
    Jag lyssnar mest på pop & country men då endast i form av Jill Johnson.
    Gunilla Backmans nysläppta CD går varm just nu, så jag lyssnar på allt möjligt. som jag tycker är bra..
  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
    Som barn lyssnade jag på CAROLA på kasettband!! & jag hade också två Ep:s med Televinken där man lärde sig trafikvett :-) & när jag blev lite äldre ca tio år, lyssnade jag på Lena PH, i början av tonåren lyssnade jag och tapetserade väggarna på/med pojkband såsom NKOTB (New Kids On The Block), Take that och liknande. I mitten av tonåren lyssnade jag på PUNK, såsom Sex Pistols, KSMB, Nationalteatern, Thåström, De Lyckliga Kompisarna...
    Så man kan väl inte säga annat än att min musiksmak har varierat & varierar.
  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
    Jag fixar inte dansband *uäck* och jag fixar inte längre hård hårdrock, det låter för mycket! Fyy vad gammalt det lät...=)
  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
    Jill Johnson har jag sett live & vill gärna se igen.
    Thåström, Lena Ph, Tomas Ledin & Andreas Johnson är några av de jag sett live.
  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
    Ja jag har en del signerade skivor bland annat av Gunilla Backman, sen har jag Lena Ph:s autograf och fler också men jag vet inte i vilken låda mitt gamla autografblock ligger. :-)

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0