Tjejsnack vecka 33

 

Vecka 33
Veckans tema/frågor kommer från Rebecca & Kajsa
Kärlek

  • Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
    Klart jag gör:-) Men vem ska man räkna som den första? Den första man var intresserad av eller den första man var tillsammans med?
    Lite småkär var man ju redan i lågstadiet :-)
  • Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
    Ja, det gör jag, det var pirrigt i början, svävade fram på små rosa moln.
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
    Ja, självklart jag vill tro & jag tror att det finns. "You never get a second chance to make a first impression"
  • Vad är kärlek för dej?
    Att man har den där speciella samhörigheten, att man kan lita på varandra, att man har roligt ihop & trivs tillsammans och känner sig trygg tillsammans, att man fungerar ihop även när den första galna förälskelsen har lagt sig.
  • Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
    Nej det har jag inte & jag vet inte om jag vill ha någon heller just nu, jag letar inte aktivt utan trivs väldigt bra själv.

Tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0