Tjejsnack vecka 31

 

Vecka 31
Idén till veckans frågor kommer från Tove
Fordon

  • Har du körkort och hur länge har du haft det? Om inte, ska/vill du ta? Motivera!
    Nej, jag har inget körkort & jag tänker inte ta något.
  • Äger du en bil, vilket märke? Om inte, skulle du vilja ha en bil om du hade körkort? Motivera!
    Nej, jag äger ingen bil och har inte ens funderat på om jag skulle vilja äga en.
  • Vilken är din favoritbil? Motivera!
    Jag har ingen favoritbil, är rätt ointresserad av bilar!

    På vilka sätt tar du dig oftast fram?
    Åkandes i bil, gåendes eller med buss.
  • Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)
    Jag har åkt bil, buss, båt, flyg, spårvagn ,tunnelbana.
    Jag skulle vilja åka helikopter.

    Tjejsnack hittar du här
    http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0