Nytt halsband

Så har jag skapat lite igen - ett halsband blev det denna gång. Av vita sötvattenspärlor, vita blisterpärlor, vita runda snäckskalspärlor, fjärilar i tibetsilver & en stor blomma i snäckskal. Det kom tvåa i en utmaning på pyssel.net
& jag jäser av stolthet - jag har sålt smycken och fått en beställning via ett av mina fotoalbum på nätet. Sååå kul!
Det är så kul att veta att människor tittar på mina smycken & det är en ära varje gång någon vill bära något som jag skapat :-)
/Space



Kommentarer
östen

Kul att det går bra för dig Anx,hoppas att du mår bra och att allt är som det ska med dig,mvh Östen

2006-09-13 @ 20:55:56
URL: http://osten.blogdog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0