Torsdag

Idag har vi varit med Smilla till veterinären, hon har fått sin Parvo-spruta idag på tolvveckorsdagen!
Vaccinationen gick jättebra, Smilla pep till lite, men blev mutad med godis av veterinären innan, under & efter sprutan. När hon hade fått sprutan lade hon sig ner på bordet ungefär som hon gör hemma i soffan och tyckte nog att det där var ett himla trevligt ställe där man fick godis och allt.
Jag bar henne dit och hem och släppte inte ner henne på golvet där, för det var en del stora hundar där, bland annat en Schnauzer som tyckte Smilla såg intressant ut, Smilla är en rätt tuff brud och att det var tre stora hundar där bekom inte henne :-)
Sen blev det en tupplur i soffan när vi kom hem, en tolv veckor ung Smilla tar en hel soffdyna i besittning =)
*charmtrollet*
/Space


Kommentarer
Karolina från Ananke!

Heeeej!
Ohh vad jag saknat dig. Vad kul att jag letade bland mina favoriter och fann dig. Du vet vem jag är va...hihi?
Vi har samma intresse....pyssla. Jag har hur mycket pysselsaker som helst.
Ditt halsband är helt underbart fint. Det är inget du gör och säljer, för isåfall är jag intresserad.
Kika gärna in till mig! Ska börja uppdatera min blogg lite mer. Det är mycket med vår kattuppfödning nu. Gå in och se vet jag, på våra underbara Norska Skogkatter.
Ha det så jättebra!
Kram Karolina!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0