Tjejsnack vecka 47

Barndom
· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
Jag var rätt liten fast knubbig & söt =)
· Vad var din favorit lek/leksak?
Mina dockor.
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
E
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Det finns ganska mycket att välja på här, jag var en busig en =) Men en sak som är rätt kul var när mamma tog med mig till frissan när hon skulle klippa sig, och jag hittade papperskorgen med allt hår i, tog upp håret,  satte det på mitt eget huvud och utropade förtjust: Pejuuuk!
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
3150 gram & 50 cm lång


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0