Omorganisation i pärllådorna

Jag har i helgen varit i hufvudstaden och varit kulturell, ätit gott & shoppat. Både lite kläder & en del pärlor, blir så glad av att gå in in pärlbutiker där det finns hur mycket pärlor som helst och gå runt därinne och titta på alla fina pärlor, plocka ner de jag tänker köpa i små påsar & på köpet få massor av inspiration.
Nu ligger de små juvelerna på soffbordet i väntan på att jag ska köpa nya boxar, eftersom jag gillar att sortera mina pärlor (alla pärlare sorterar på sitt sätt) så blir det nog en stor omorganisation i mina pärllådor i veckan.
Nu när jag köpt mer av de sorters pärlor jag saknade så blir det förhoppningsvis en del tillverkat den närmaste tiden.
Idag tar jag hand om mina ömma fötter, traskade långt & mycket i helgen =)
Take care
/Space


Kommentarer
östen

Hej Anx,hoppas att du mår bra och att allt är som det ska,här är allt som vanligt,kram Östen

2006-05-26 @ 20:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0