Vad jag har och inte har gjort

(X) snott den här listan från nån
(X) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( X) snusat
(X) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
( ) flickvän nu
( ) pojkvän nu
(X) varit kär
(X) blivit dumpad
(X) dumpat någon
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) hånglat med en främling
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) älskar eller saknar någon just nu
( ) legat med en medarbetare
(X) varit kär i en lärare
( ) gått på en blinddejt
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(X) ifrågasatt mitt hjärta
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
( ) blivit arresterad
( ) ljugit för en kompis
(X) skolkat
( ) sett någon dö
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
( X) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( X) ätit sushi  (favvomaten ju)
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
(X) tagit smärtstillande
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) lekt uppklädd
(X) hoppat i en lövhög
(X ) åkt släde
(X) fuskat när jag spelat spel
(X) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett rådjur/en get
(X) vunnit en tävling     :-)
(X) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(X) haft kramp
(X) känt mig som en utstött
( X) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
(X) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) varit vilse
( X) varit på andra sidan landet
(X) simmat i havet
( ) känt som om jag hållit på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
( ) lekt polis och rånare
( ) sjungit karaoke
( X) betalat för mat med bara mynt
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
(X) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(X) blåst bubblor
( X) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
( ) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(X) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) kysst en spegel
( X) sjungit i duschen
(X) burit en svart klänning
(X) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något
( X) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
( ) suttit på ett tak
( ) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(X ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i träd
( X) haft en trädkoja
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) brutit ett ben
(X ) fångat en fisk och sen ätit den
( X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
(X) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) sovit naken


Kommentarer
osten

Hej Anx,det var en rolig lista du hade,det var många saker som jag hade gjort faktiskt,mvh Östen

2006-03-29 @ 20:43:22
URL: http://osten.blogdog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0