Svammel

Sådär, då var midsommarhelgen över. Det har varit lugnt & skönt med varierande väder, har bland annat pärlat, rensat ogräs & testat temperaturen på badvattnet genom att stoppa ner fötterna i sjön, det var väldigt mycket varmare än vad jag trodde det skulle vara, så snart vågar jag mig nog på att doppa mig :-)

Också åkte vi ur VM, inte för att jag bryr mig nämvärt, det är det så många andra som gör.
I övrigt är det rätt lugnt, dagarna går, vissa med mer innehåll än andra, möten, träffar, sjukgymnastik osv osv, det är en hel del att göra & hålla reda på, livet kan vara fyllt med rätt många saker även fast man inte arbetar.
Det handlar en del om vad man gör det till, om orken finns försöker jag göra saker som är bra för mig, saker som jag tycker om att göra för då mår jag bättre. En rätt enkel men ändock ganska svår ekvation
/Space




Kommentarer
östen

Hej Anx,hoppas att du mår bra och att allt är som det ska,jag har börjat min semmester redan idag det var skönt,men jag har lite sysslor att göra på dagarna i alla fall,hoppas bara att jag får må bra nu under ledigheten så ska nog allt ordna sig men sånt vet man ju inte innan men jag ska försöka att vara lite engagerad i sommar i alla fall det är nog bra att ha något att göra för att skingra tankarna,ha det bra och sköt om dig kram östen

2006-06-29 @ 14:38:20
URL: http://osten.blogdog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0