Längesen sist

Nu var det längesen sist jag bloggade. Jag har ägnat mig åt sånt som man gör på sommaren.
Badat, läst, åkt runt lite, varit på konsert, träffat en vän - jag har haft det bra. Hoppas att ni också haft det bra, och än är inte sommaren slut.

Nu stiger spänningen, jag är med på mitt första Cybercrop, en tävling på nätet där man gör tex kort, smycken eller scrappar, det kort jag gort är en fri tolkning efter en mall.
Eftersom jag är rätt nöjd med resultatet så lägger jag upp det i bloggen så ni också kan se.
Nu ska jag återgå till omorganiserandet på mitt pyselbord. Var på IKEA igår och shoppade en del lådor, en ny skrivbordslampa & en massa annat smått & gott, så idag sorterar jag in pysselsakerna i mina nya lådor, det är inget vidare väder så man kan lika gärna vara inne.
Ha det bra!
/Space


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0