Tjejsnack vecka 51

· Vem firar du jul med? Familjen

· Vad önskar du dig i julklapp? En råååsa QK-tång

· Tror du på tomten? Nej, jag slutade tro på tomten ganska abrupt, en julafton när jag kände igen min grannes vantar, jag kanske var typ fyra-fem år.

· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj? Åhh det är så mysigt, jag brukar komma dit på tidiga förmiddagen/morgonen och då äter vi risgrynsgröt, sen tar vi det rätt lugnt, kanske en promenad, tittar på film eller spelar spel fram tills att vi äter lunch,  klockan två-halv tre lyssnar vi på julmusik och fikar, då MÅSTE jag få en skiva av mammas fruktkaka, klockan tre tittar dom som vill på Kalle Anka, själv börjar jag bli väldigt less på Kalle så jag kanske läser istället, efter Kalle delar jag ut julklapparna som legat under granen också har vi julklappsöppning och vi tittar sen på våra egna och varandras klappar, sen är det dags att förbererda nästa mål mat som vi äter lite senare, kvällen fördrivs med spel, godisätande, tv-tittande och annat kul :-)

· Brukar du julbaka? Om ja, vad? Oja, förra helgen bakade mamma och jag lussekatter och peppisar, mamma har bakat sju sorters kakor vid det här laget,
är inte riktigt klar över vem som ska äta upp alla =)
Jag ska göra lite mer godis i veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0