Hittade en utmaning

Hos Linda som jag tyckte var kul att svara på :-)


SKOR: Det varierar, gympadojor, ballerinaskor, basketdojor, klackskor, crocs.
SNEAKERS:
Tja, ibland.
JEANS: Japp, mest varje dag.
T-SHIRT: Ja, om det menas kortärmad top så använder jag det mest varje dag. Vanlig T-shirt mer sällan.
UNDERKLÄDER: Väldigt vanliga i bomull.
VÄSKA: Just nu oftast en axelväska i tyg som rymmer det mesta och lite till.
PLÅNBOK:
En rosa & en lila. Någon som är förvånad?!
SOLGLASÖGON:
Det händer.
KLOCKA:
Ja, jag bär alltid armbandsur, annars blir jag totalförvirrad.
SMYCKEN: Jag försöker variera mig, men något smycke bär jag mest varje dag. Oftast örhängen och/eller halsband.
TV: Sjukhuset & Cityakuten just nu.
MOBILTELEFON:
En Motorola
MP3:
Japp :-)
DATOR: Ja, jag vill gärna ha min dagliga dos.
SMINK: Varje dag. Ibland bara mascara (just nu Maybelline), jag använder också ögonskugga, rouge & läppglans ofta.
ANSIKTSKRÄM:
Oparfymerad från ACO.
DEODERANT:
Just nu en rosa flaska från Ldb
TANDKRÄM: Just nu Pepsodent.
SCHAMPO/BALSAM: Just nu Herbal Essences.
TVÅL: Just nu flytande Palmolive till händerna.
PARFYM: Just nu Paris Hiltons Can Can eller CKin2U.
MINERALVATTEN: SodaStreamat
VIN:
Gärna rött.
DRINK:
Vodka Lime är en favorit,
BRÖD:
Ja, både mjukt (innehållande fullkorn) och hårt. Men oftast mjukt.
MAT:
Äter ganska varierat.
GLASS: Mmmm gärna :-)
GODIS:
Lösgodis
SÄNG:
Jadå, en skön en!
LAKAN: Ja, men färgerna varierar.
FRISÖRSALONG: En vanlig oglamourös men bra.
DAGSTIDNING: Ja, jag brukar läsa tidningen varje dag både i pappersform & online.
MAGASIN: Jag älskar att läsa magasin, amelia, Glamour, Tove Magazine. Damernas Värld & fram till nu Hennes.

Jag utmanar ingen speciell utan den som vill får svara, skriv i så fall det i en kommentar så att jag kan läsa dina svar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0