Tjejsnack #41

Antingen eller

1. Dusch eller badkar, varför?
Duscha stående i badkar, då slipper man vatten på golvet :-) Jag har badkar & det händer att jag tar ett varmt bad då och då.

2. Kött eller fisk, varför?
Kött - därför att det är godare helt enkelt. Men fisk kan vara gott det med, svååårt.

3. Silver eller guld, varför?
Det beror på tillfälle men jag använder mer silver än guld när jag gör smycken.

4. CD-skivor eller musik i datorn, varför?
Musik i ipoden .-) Jag för över cd-skivor dit men jag lyssnar även på cd-skkivor i stereon, vet inte varför men jag gillar inte att lyssna på musik i datorn, skriver/läser jag vill jag ha tyst och om jag t ex pysslar och vill lyssna på musik så sitter jag
inte vid datorn.

5. Duschcreme eller (hård)tvål, varför?
Duschcreme - därför att det är fräschare & enklare.

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer
Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-30 @ 00:36:58
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0