Tjejsnack vecka 7

Vecka 7/08
Äta ute Ämnet kommer från Camilla Svensson
  • Hur ofta äter du mat ute?
    Det varierar men en/ett par gånger i månaden kanske det blir.
  • Vad/vart äter du då helst?
    Det är olika, det beror på vart jag befinner mig och vad jag/mitt sällskap är sugna på.
  • Vad har du på din favoritpizza?
    Skinka, mozarella, ananas, färska tomater, färska champinjoner, oliver, skaldjur.
  • Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
    Ja, absolut, det tycker jag är kul
  • Går du ofta på café och fikar, vad?
    Ja, det blir nog minst en gång varannan vecka, ibland varje vecka eftersom det är en av mina favoritsysselsättningar :-) Latte eller cola light att dricka och kanske en tårtbit/bakelse eller smörgås att äta.

Tjejsnack hittar du här




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0