Tjejsnack vecka 10

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Surfar på nätet

· Vad har du för ovanor?
Jag äter godis rätt ofta ibland, medan det ibland kan gå veckor utan att jag äter godis.

· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Motionera lite mer och att jag dessutom skulle tycka om att motionera.

· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Särskrivning, cigarettrök..

· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Ja jag har varit beroende av nikotin, vilket jag inte är idag. Jag skrattar iofs inte åt det men jag tycker det är väldigt roligt att jag har lyckats sluta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0