Ny LO

Idag är det tankens dag, på Skrotboken firar vi det genom att använda minst en tankebubbla på valfritt alster.
Jag skapade en LO, jag hade väldigt roligt när jag gjorde denna. Som vanligt när jag skapar :-)


Härligt att scrappa sommarbilder när det är mörkt och kallt ute. Det ger hopp om en ny vår känns det som.
Att tänka på sommaren känns passande på Tankens dag.
Jag har stämplat under fotot med en stämpel som har mönster av en tegelvägg, sen har jag sprayat svart chalkboard mist lite här och var, jag har använt min nya washi/papperstejp och två chipboardfåglar som jag målat med crackle paint. & så lite bling förstås :-)



Kommentarer
Snow White

Tack :D Ja vi får se om det verkligen blir fint i slutändan :P Ja visst är det kul att infatta stenar <3



haha oj jag visste inte att det var tankens dag häromdagen! :o finns så många "dagar" att hålla reda på

2012-02-10 @ 10:09:06
URL: http://snowwhite.blogg.se/
Nettan

Hej! Kul att du vill vara med och tävla hos mig =)

Må lyckan stå dig bi!

2012-02-11 @ 14:39:56
URL: http://www.jazz67.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0