Tjejsnack #40

Senaste gången

1. När var du på bio senast & såg vad?
I Söndags såg jag Göta Kanal 3, den var bra men inte lika bra som de två första. Var på bio i Fredags också och då såg vi Snabba Cash, den var rå men hade en del att säga.

2. När köpte du kläder till dig senast & vad?
Köpte ett par vanliga svarta leggings innan jul.

3. När åt du senast utemat & vad?
Pizza och det var för några veckor sedan.

4. När flyttade du senast & varför?
Det är läääängesen, jag har inte flyttat på snart 11 år.
5. När grät du senast & varför?
Det behåller jag för mig själv.

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer
Sara

Hoppas att du också får en fin helg! kramar

2010-01-23 @ 11:43:36
URL: http://vilseinorrland.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0