Tjejsnack #21

Musik

1. Vad lyssnade/lyssnar du på i tonåren?
I tidiga tonåren lyssnade jag på pojkband typ NKOTB, i sena tonåren lyssnade jag på punk, Sex Pistols, De Lyckliga Kompisarna, Strebers, Imperiet/Thåström, Ebba Grön med flera.

2. Vilken artist såg du senast live?
Gunilla Backman, Sussie Eriksson & Charlott Strandberg och det var SÅ bra :-)

3. Nämn fem artister du vill se live?
Jag har sett de jag vill se =) Skulle kunna tänka mig att se Madonna live dock.

4. Vad brukar du lyssna på hemma?
Jill Johnson, Gunilla Backman, Sonja Aldén och en hel del andra, min skivsamling är minst sagt blandad =)

5. Spelar eller har du spelat något instrument, vad?
Jag spelade blockflöjt i lågstadiet men jag var inte vidare framgångsrik. Nu spelar jag inget instrument.

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0