Ny lista

Jag har snott en lista från Creamaria

Favorittidning:
Svårt jag har flera, men jag säger väl Bead & Button & amelia.
Bästa saken som händer i vinter: "Snart är julen kommen, snart är julen här, lite mörk & kulen men ändå så kär." Finns en del annat kul med som händer framöver.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeansleggings, har både svarta & blå och dom är grymt sköna.
Längd: 163 cm
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart kanske.
I höst kommer jag att gå klädd i: Jeansleggings/tights och tunika/lång tröja.
Men absolut inte i: Stentvättade jeans, never agin!
Mig själv med tre ord: Kreativ, stark, morgontrött.
Jag tränar: Det är inte min favoritsysselsättning och inget jag gör till vardags, inte på helgerna heller =)
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Bra.
Är det nåt du absolut inte äter: Grisfötter, fläsklägg & sen saker jag är allergisk emot. Kokt potatis är ingen favorit heller.
Kläder just nu: Svarta jeansleggings, svart tröja, underkläder, strumpor.
Vad sa du senast: Satt och sjöng för mig själv till en Youtube-video.
Fisk eller badkruka: Fisk, om vattnet är tillräckligt varmt.
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska.
Sparare eller slösare: Både och.
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det. Men förlåt om jag glömt bort någon viktig person.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte.
Vad ska barnet/barnen heta? -
Bio eller promenad: Haha, bio. Promenad kan gå det med...;-)
Är du kittlig: Ja, under fötterna.
Rädd för insekter? Nej
Största svaghet: Jag kan vara en godisråtta ibland.
Det här är jag bra på: Göra smycken, jag är allmänbildad.....
Bästa bok? Har flera, kan omöjligt välja en.
Chips, morötter eller godis? Godis, efter maten & morötter till maten., Diplomatskt svar va?!
Pizza eller hamburgare? Stenungsbakad pizza från en speciell pizzeria.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har funderat på en liten tatuering, men jag velar fortfarande.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, jag är bra på att städa och jag är pedant. Trivs så bra när det är nystädat hemma.
Gillar du att sjunga? Ja, när ingen annan hör på.
Anser du att du är stark? Ja, inte räknat i muskler kanske men mentalt, ja.
Kaffe, te eller inget? Kaffe med mjölk.
Har du en besatthet? Pyssel?
Vem är din bästa vän? -
Civilstånd: Singel.


Kommentarer
Maria

Kul att se dina svar. :)

2009-11-12 @ 23:21:55
URL: http://www.creamaria.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0