Tjejsnack #3

1. Berätta om din första kärlek?
Jag minns att jag tyckte att en kille i klassen var väldigt söt när vi gick på lågstadiet. Jag vågade dock aldrig fråga chans..

2. Vad är kärlek för dig?
Tillit, vänskap, något väldigt fint :-)

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Det håller jag för mig själv ;-)

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
När jag var liten minns jag att jag ville ha ett riktigt kyrkbröllop med vit klänning a´la maräng men nu vet jag inte om jag tycker att det är lika viktigt, skulle det bli aktuellt skulle det gå lika bra att gå till rådhuset och ta det lite enkelt.

5. Är du kär nu?
Njej.

Här hittar du tjejsnack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0