Tjejsnack #9

Fotografering

1. Framkallar du dina digitala foton?
Ja, de som jag vill ha kvar/sätta i album framkallar jag.

2. Står du helst framför eller bakom kameran?
Både och är okej.

3. Vad fotograferar du mest?
Blommor, natur, smycken, familj, släkt & vänner.

4. Vilka kamera-egenskaper är viktigast för dig?
Att det blir riktigt bra närbilder och bra bilder överhuvudtaget, bra zoomfunktioner.

5. Ett tillfälle då du önskar att du hade haft med dig kameran?
Jag har oftast med mig kameran när jag känner att jag bör/vill ha det.

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer
Linda

Läser dina svar.



ha nu en fin dag //Linda

2009-06-10 @ 14:01:01
URL: http://www.blogg.mustica.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0