Jag har fått en award!

Jag har fått en award från  Johanna  som jag blev väldigt väldigt glad och rörd över :-)
Hon har skrivit så fina ord så jag kopierar in dom här:
"hon kan göra vackra smycken den tjejen =) och hon har en trevlig och rosa blogg med mycket inspiration i "





Så här säger reglerna:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Jag har valt att ge awarden till några av mina inspirationskällor:

Creamaria - Härlig och otroligt kreativ tjej som gör fantastiskt fina saker och hon har en mycket inspirerande och fin blogg/hemsida.

DrNina -  Allt hon rör vid blir härligt, färgglatt och galet snyggt och man blir alltid glad av titta in till hennes blogg :-)

Annelie - En god vän som är otroligt kreativ och skapar underbart fina saker :-)

Decolover - Min trogna decoswapkompis sen flera år har nu blivit med blogg, och vilken blogg sen. Kolla in hennes otroligt snygga alster :-)

Annie - Snäll & mysig tjej som har en fin blogg full med inspirerande alster.



Kommentarer
Liv

Grattis! Vilken fin sida du har och vad länge du har bloggat jämfört med mig som bloggat 1 dygn just nu!

Jag kommer tillbaka för att se dina smycken!

2009-01-19 @ 22:03:03
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Monica

Tack snälla Åsa för din award!

2009-01-22 @ 20:09:31
URL: http://decolover,blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0