Så skriver jag

Hittade en länk till en bloggtest hos Bea, där man kan se vilken annan blogg man skriver som....
Jag skriver tydligen som Kelly, detta står om hennes blogg:
"Gulligt rosa med rosetter och romantiska rosor. Har även en viss förkärlek för Hello Kitty och spetsar."

Så gullig är jag väl ändå inte? Okej, jag gillar både Hello Kitty, rosor & rosa men ändå...

Jag skriver inte specillt ofta om vad jag shoppar och skriver jag om det är det för att visa vilka pärlor eller andra pysselsaker jag köpt. Jag skriver inte, vilka skor & väskor jag har osv för det tycker jag är ganska ointressant. & ni kommer aldrig att få se några dagens outfit-bilder på mig, Jag LOVAR.
Så det så


Hmpf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0