Tjejsnack #19

Ledighet

1. Vad har du gjort på ledig tid (semester, helger etc) i år?
På helgerna har jag gjort lite av varje. På semestern var jag både hemma & borta, har haft det jättebra.

2. Ett semesterminne som du än i dag blir glad när du tänker på?
Alla härliga somrar på landet :-)

3. Var föredrar du att sova; tält, husvagn, hotell, vandrarhem etc?
Hotell/vandrarhem

4. Vilka andra länder har du besökt?
Norge, Finland, Danmark, Malta, Spanien, (Kanarieöarna & Mallorca), England, Cypern, Italien och Grekland.

5. Nämn något speciellt du köpt på en resa?
Jag köper alltid roliga saker. Nu sist släpade jag en luddig, mysig kudde hem från Stockholm. Den är underbar att luta huvudet mot i soffan. :-)

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0