Tjejsnack #18

Möbler

1. Beskriv din säng?
Bred, mjuk, skön men gammal och skall snart bytas ut.

2. Vad har för för typ av sittplatser i TV-rummet?
En skööön soffa och en gammal gungstol som jag köpt på auktion.

3. Vad har du för köksmöbler?
Bord och tre stolar, den fjärde står vid pysselbordet, köksvagn från IKEA där micron står.

4. Hur förvarar du dina filmer, skivor & böcker?
Böckerna står i en bokhylla, en stor som snart är full. Skivorna har jag i cd-ställ på väggen, inte jättesnyggt och det blir nog någon annan förvaring när jag renoverar vardagsrummet i vinter. Filmerna ligger i lådor i tv-bänken.

5. Du måste köpa en ny möbel, vad vill du ha då?
En lös divan till min soffa eller en ny säng....

Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0